czwartek, 27 marca 2014

Mamo bądź kobieca 2


W drugim etapie o sylwetce, czyli jak wrócić do formy po ciąży.

Kochane mamuśki i przyszłe mamuśki, każdy ruch jest dobry i pozwala nie zwariować.
W ciąży możecie się ruszać ba jest to nawet wskazane, dlaczego bo lepiej się czujemy. 
Aspekty zdrowotne znajdziecie na każdym portalu dla mam i przyszłych mam więc nie piszę o tym. 
Jak było ze mną? bardzo zwyczajnie, pierwszą ciążę bardzo dobrze zniosłam i do końca biegałam na uczelnie.
Co W drugiej, no tu już było słabiej, zwłaszcza  końcówce.
Można zrobić wszystko spacerować, wykonywać ćwiczenia specjalnie dla kobiet w ciąży.
Basen działa zbawiennie na plecy i kolana, które w wodzie odpoczywają.

A dla mam coś innego.
Osobiście uważam, że dbać o figurę można już po 6 tygodniu od porodu.
Te 6 tygodni dajmy sobie odpocząć, leniuchujmy, poznajmy dziecko,  po tym czasie najwyższa pora wrócić, albo zacząć wracać do formy.
Tu też liczy się każdy ruch, zacznijmy od spacerów od pierwszych dni po porodzie, wydłużając każdy kolejny o kilka minut.

Co jeszcze możesz zrobić?


10-minutowy trening  brzucha, to to co mnie motywuje. Najbardziej dokucza mi właśnie  brzuch którego nie mogę się pozbyć:/

Zaraz ktoś mi napisze, że ćwiczy z Chodakowską,  ja nie i nie będę...
Dlaczego moja prywatna sprawa, nie piszcie mi o niej.

Bieganie, też jest ok.   

Ćwiczenie
Ilość spalonych kalorii na godzinę
Wchodzenie po schodach948
Bieg540
Szybki marsz600
Powolny spacer172
Pływanie468
Jazda na rowerze426
Energiczny taniec366
Areobik300
Boks558
Gra w kręgle204
Jazda konna258
Jazda na łyżwach426
Jazda na nartach biegowych492
Jazda na nartach zjazdowych438
Pływanie kajakiem324
Koszykówka504
Odkurzanie279
Hula hop250
Squash426
Skakanka492
Steping594
Tenis432
Wioślarstwo510
Wspinaczka594
Brzuszki400
Siatkówka222
Rower stacjonarny422
Piłka ręczna720
Jazda na deskorolce318

Kochane pływać można z małym dzieckiem, na basen można chodzić już w trzecim miesiącu życia dziecka 
My tak zrobiliśmy 

teraz czekamy aż Córa skończy 3 miesiące i wracamy na basen.

Co jeszcze można robić?

chociażby to :) 

śmieszne ale prawda jest taka że wystarczy się ruszać a dziecko nie jest wymówką, ćwiczyć można nawet przy prasowaniu. Mamuśki do dzieła.(zdjęcie znalezione na Pudelek.pl)

A ja się pochwalę po tygodniu ćwiczeń z wagi uciekło mi 1,5 kg bez diety :) 
  


2 komentarze:

  1. fajny post :)
    ja po urodzeniu córeczki biegałam co wieczór,fajnie było :)
    niewiem nawet jak się na to zgodziłam,poprostu za dużo ciałka było i musiałam :)
    a do tego po Warszawie biegać żaden problem
    Teraz mieszkam na podlasiu i Tutaj jak biegasz to wielkie halo
    Co to niby ja tak biegam,zwarjowała czy co??
    ale nie biegam już,waga normalna,ale dla dobrego samopoczucia warto ćwiczyć cokolwiek :)
    Pozdrawiam
    http://marianaszymanskastrus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, gratuluję :) Super rady i porady, warto zapamiętać i skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń