wtorek, 20 stycznia 2015

Procter&Gamble w sieci sklepów Carrefour POMAGASZ

Kupując wybrane produkty Procter&Gamble w sieci sklepów Carrefour, pomagasz w walce z tężcem noworodkowym



Kiedy dziecko pojawia się na świecie, wszystko wydaje się nowe i zadziwiające. Dlatego pierwsze chwile razem z maleństwem to czas, który rodzice chcieliby spędzać w szczególny sposób. Niestety na przeszkodzie stanąć może choroba. Z powodu zakażenia tężcem noworodkowym miliony rodzin nadal nie mogą cieszyć się z pierwszych chwil razem z maleństwem. Wspólnie możemy to zmienić. Każda paczka pieluszek lub chusteczek Pampers kupiona w sieci sklepów Carrefour w czasie trwania akcji, to jedna szczepionka ratująca życie dziecka*. Obecnie akcję wspierają także inne wybrane marki z portfolio Procter&Gamble, dzięki którym ufundowane zostanie dodatkowe pół miliona szczepionek**.

Już od 9 lat Pampers i UNICEF wspólnie walczą z tężcem noworodkowym. Dzięki tej współpracy oraz wsparciu milionów rodziców, tężec noworodkowy udało się już wyeliminować w 14 krajach: Burkinie Faso, Kamerunie, Wybrzeżu Kości Słoniowej, Gabonie, Ghanie, Gwinei Bissau, Laosie, Liberii, Birmie, Senegalu, Sierra Leone, Tanzanii, Timorze Wschodnim i Ugandzie. I choć tężcowi noworodkowemu można zapobiegać, nadal są miejsca na świecie, gdzie dzieci nie są w żaden sposób chronione przed tą śmiertelną chorobą. Co roku wskutek zakażenia umiera 58 000 dzieci*** wyjaśnia Dr Rownak Khan z UNICEF. Dlatego właśnie Pampers i UNICEF kolejny raz łączą siły w kampanii przeciwko tężcowi noworodkowemu „1 paczka = 1ratująca życie szczepionka”*, aby rodzice na całym świecie mogli świętować pierwsze, wyjątkowe chwile życia swoich dzieci. Żeby wspomóc Pampers i UNICEF w działaniach, wystarczy w jednym ze sklepów sieci Carrefour, która w tym roku wspiera kampanię, kupić produkt biorący udział w akcji**.

Jestem mamą trójki dzieci – mówi Karolina Malinowska, modelka i prezenterka telewizyjna, która wspiera akcję – i doskonale rozumiem niepokój o zdrowie oraz zdrowy rozwój dziecka, dlatego jeśli możemy pomóc innym mamom przeżyć pierwsze, wyjątkowe chwile z maluchem bez strachu o jego życie, zachęcam do tego gorąco. Cieszę się, że dzięki Pampers i UNICEF można w tak łatwy sposób pomóc finansować szczepionki przeciwko tężcowi noworodkowemu dla najbardziej zagrożonych tą chorobą dzieci i przyszłych mam na całym świecie.
Wspierając UNICEF, marka Pampers w znaczący sposób przyczyniła się do wyeliminowania tężca noworodkowego. Żeby wyeliminować chorobę całkowicie, UNICEF podejmuje działania takie jak: współpraca z rządami i lekarzami oraz osobami pracującymi w terenie prowadzącymi programy szczepień i działania edukacyjne, wskazujące na przyczyny zachorowań i wyjaśniające sposoby zapobiegania chorobie.

Jak możemy pomóc?

1 Paczka = 1 ratująca życie szczepionka*
W listopadzie 2014 roku oraz w styczniu i kwietniu 2015 roku, wraz z marką Pampers i UNICEF, każdy może pomóc uchronić od zakażenia tężcem przyszłe mamy mieszkające w krajach rozwijających się. Każda paczka pieluszek lub chusteczek Pampers kupiona w tym czasie w sieci sklepów Carrefour pomaga ufundować jedną szczepionkę chroniącą przed tężcem noworodkowym.
Dodatkowe 500 000 szczepionek dzięki innym markom P&G**
Akcję wspierają także inne marki z portfolio P&G: Fairy, Ariel, Vizir, Lenor, Pantene, Head&Shoulders, Blend-a-med, Oral-B, Ambi-Pur, Always, Naturella oraz Gillette. Kupowanie produktów tych marek w sklepach sieci Carrefour podczas trwania kampanii pozwoli na ufundowanie dodatkowych szczepionek. Liczymy, że będzie ich łącznie 500 000.
Deklaracja dotacji UNICEF
Wszyscy rodzice pragną, aby ich dzieci były bezpieczne, dobrze odżywione, wykształcone i zdrowe. Dzięki Twojemu wsparciu pomagamy dzieciom, które potrzebują tego najbardziej. Nadal jednak pozostaje wiele innych, bezbronnych maluchów. Możesz dołączyć do tysiąca rodziców, którzy co miesiąc wspierając UNICEF, poprawiają jakość życia potrzebujących dzieci.


Akcję „1 paczka = 1 ratująca życie szczepionka” wspiera:



Więcej informacji o akcji „1 paczka = 1 ratująca życie szczepionka”* oraz o markach P&G, które ją wspierają** można znaleźć, odwiedzając strony internetowe: www.unicef.pl i www.carrefour.pl
oraz profil PampersPolska na Facebooku.
Dodatkowe informacje o marce Pampers są dostępne na stronie internetowej: www.pampers.pl.

*Kupując dowolny produkt marki Pampers we wrześniu i listopadzie 2014 oraz styczniu i kwietniu 2015 
w sklepach Carrefour w Polsce, pomagasz Pampers i UNICEF ochronić przed tężcem kobietę w ciąży mieszkającą w jednym z krajów rozwijających się. Dwie szczepionki przeciw tężcowi podane w trakcie ciąży wystarczają, aby ochronić matkę i dziecko przed zakażeniem tężcem w trakcie porodu. Dodatkowo zapewniają one matce ochronę przed tężcem przez kolejne 3 lata i dziecku przez pierwsze 3 miesiące jego życia. Za zakup każdej paczki produktów Pampers w czasie trwania akcji Procter & Gamble w Polsce przekaże 7 centów amerykańskich na rzecz UNICEF. Już ta kwota wystarczy na zakup przez UNICEF jednej szczepionki przeciw tężcowi. UNICEF nie promuje żadnej marki ani produktu. Pampers i Carrefour wspierają UNICEF. Więcej informacji na www.unicef.pl oraz www.carrefour.pl.

** Kupując dowolne produkty marek: Fairy, Ariel, Vizir, Lenor, Pantene, Head&Shoulders, Blend-a-med, Oral-B, Ambi-Pur, Always, Naturella oraz Gillette w sklepach Carrefour w Polsce pomagasz Pampers i UNICEF ochronić przed tężcem kobietę w ciąży mieszkającą w jednym z krajów rozwijających się. Dwie szczepionki przeciw tężcowi podane w trakcie ciąży wystarczają, aby ochronić matkę i dziecko przed zakażeniem tężcem w trakcie porodu. Dodatkowo zapewniają one matce ochronę przed tężcem przez kolejne 3 lata i dziecku przez pierwsze 3 miesiące jego życia. Za zakup powyższych produktów w okresie wrzesień 2014 – czerwiec 2015 Procter&Gamble w Polsce przekaże na rzecz UNICEF środki na zakup 500 000 szczepionek. UNICEF nie promuje żadnej marki ani produktu. Procter&Gamble i Carrefour wspierają UNICEF. Więcej informacji na www.unicef.pl oraz www.carrefour.pl.
*** Na podstawie szacunków CHERG/WHO dla rocznych zgonów z powodu MNT, 2010; jak opublikowano w Lancet, maj 2012

UNICEF to organizacja humanitarna i rozwojowa działająca na rzecz dzieci. Od ratujących życie szczepień, przez budowę szkół, po natychmiastową pomoc w sytuacji klęski humanitarnej – UNICEF robi wszystko, aby dzieciom żyło się lepiej. Pracuje w małych wioskach i z rządami państw, bo uważa, że każde dziecko, niezależnie od miejsca urodzenia, koloru skóry czy religii ma prawo do zdrowego i bezpiecznego dzieciństwa. www.unicef.pl.
Firma P&G dociera ze swoimi markami do blisko 5 miliardów ludzi na świecie. Jej silne portfolio obejmuje wiele zaufanych, cenionych ze względu na jakość marek o wiodącej pozycji rynkowej, m.in. Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® and Whisper®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach. Bieżące informacje na temat firmy i jej marek dostępne są na stronie: http://www.pg.com.
Carrefour to największa sieć handlowa i lider wielkiej dystrybucji w Europie. Pod szyldem Carrefour w Polsce działa obecnie około 700 sklepów w różnych formatach: są to hiper- i supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu, która zakłada harmonijny rozwój, w trzech dziedzinach równocześnie: na rzecz gospodarki, społeczeństwa i środowiska. Pomoc dzieciom, w tym przede wszystkim działania mające wpływ na ich życie i zdrowie, to jeden z najważniejszych filarów zaangażowanie społecznego sieci Carrefour w Polsce realizowanego, m.in. w ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia”. Celem kampanii jest podniesienie świadomości społecznej na temat zasad zdrowego odżywiania oraz promocja zdrowia, zdrowego stylu życia oraz aktywności fizycznej wśród Polaków.


1 komentarz: